Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Honda Shuttle 1.5 (110 bg) Hybrid 4WD DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2015-2019
Motor Kodu :
LEB-H1
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Minibüs
Motor Gücü :
110 bg @ 6000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1496 cm3
Vites :
7 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Honda
Model Shuttle
Nesil Shuttle
Modifikasyonu (Motor) 1.5 (110 bg) Hybrid 4WD DCT
Üretim başlangıç yılı 2015 yıl
Son üretim yılı Mayıs ayı, 2019 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi Minibüs
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) 5.5-5.8 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) 4.3-4.7 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) 4.3-4.6 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) 4.5-4.9 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 3.6-3.8 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Ağırlık/güç oranı 11.5 Kg/bg, 86.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 9.5 Kg/Nm, 105.5 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 30 bg @ 1313-2000 dev/dak
Elektrikli motor torku 160 Nm @ 0-1313 dev/dak
Elektrik motoru tipi Senkron
İçten yanmalı motor
Güç 110 bg @ 6000 dev/dak
Litre başına güç 73.5 bg/Lt
Tork 134 Nm @ 5000 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu LEB-H1
Motor hacmi 1496 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 73 mm
Silindir içi vuruş 89.4 mm
Sıkıştırma oranı 13.5:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC, VVT
Motor yağı kapasitesi 3.3 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 3.8 Lt
Motor sistemleri Start & Stop Sistemi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1270-1300 Kg
Yakıt deposu hacmi 40 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4440 mm
Genişlik 1695 mm
Yükseklik 1570 mm
Dingil Mesafesi 2530 mm
Ön tekerlek izi 1475-1480 mm
Arka tekerlek izi 1465-1470 mm
Yerden yükseklik 145 mm
En az dönüş açısı 9.8-10.4 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi 7 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Süspansiyon De-Dion
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 185/60 R15; 185/55 R16
Jant Boyutu 15; 16