Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Honda NSX 3.5 i-VTEC Bi-Turbo V6 (581 bg) Hybrid SH-AWD DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2016-2022
Motor Kodu :
JNC1
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Coupe
Motor Gücü :
507 bg @ 6500-7500 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
3493 cm3
Vites :
9 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Honda
Model NSX
Nesil NSX II Coupe
Modifikasyonu (Motor) 3.5 i-VTEC Bi-Turbo V6 (581 bg) Hybrid SH-AWD DCT
Üretim başlangıç yılı 2016 yıl
Son üretim yılı 2022 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi Coupe
Koltuk Sayısı 2
Kapı sayısı 2
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 10.3 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 9.9 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 10 Lt/100 km
CO2 Emisyonları 228 g/km
Yakıt Tipi Benzin
Maksimum sürat 308 km/saat
Ağırlık/güç oranı 3.2 Kg/bg, 314.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 2.9 Kg/Nm, 349.2 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 48 bg @ 3000 dev/dak
Elektrikli motor torku 147 Nm @ 500-2000 dev/dak
Elektrik motoru modeli/kodu H2
Elektrik motorunun yeri İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında
Elektrik motoru tipi Senkron
Elektrik motoru 2
Elektrikli motor gücü 37 bg @ 4000 dev/dak
Elektrikli motor torku 73 Nm @ 0-2000 dev/dak
Elektrik motoru modeli/kodu H3
Elektrik motorunun yeri Ön aks, enine
Elektrik motoru tipi Senkron
Elektrik motoru 3
Elektrikli motor gücü 37 bg @ 4000 dev/dak
Elektrikli motor torku 73 Nm @ 0-2000 dev/dak
Elektrik motoru modeli/kodu H3
Elektrik motorunun yeri Ön aks, enine
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 581 bg
Sistem tork 645 Nm @ 2000-6000 dev/dak
İçten yanmalı motor
Güç 507 bg @ 6500-7500 dev/dak
Litre başına güç 145.1 bg/Lt
Tork 550 Nm @ 2000-6000 dev/dak
Maksimum motor hızı 7500 dev/dak
Motor Modeli/Kodu JNC1
Motor hacmi 3493 cm3
Silindir Adedi 6
Motor konfigürasyonu V motor
Silindir çapı 91 mm
Silindir içi vuruş 89.5 mm
Sıkıştırma oranı 10:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu BiTurbo, Intercooler
Valf yapısı i-VTEC
Motor yağı kapasitesi 7.9 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 15.5 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1847-1861 Kg
Maksimum ağırlık 2040 Kg
Azami yük 179-193 Kg
Bagaj hacmi en az 110 Lt
Yakıt deposu hacmi 59 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4487 mm
Genişlik 1920 mm
aynalar dahil genişlik 2216 mm
Yükseklik 1204 mm
Dingil Mesafesi 2630 mm
Ön tekerlek izi 1659 mm
Arka tekerlek izi 1620 mm
Yerden yükseklik 104 mm
En az dönüş açısı 12.1 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. İki elektrikli motor ön tekerlekleri hareket ettirir.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi 9 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Çift salıncaklı
Arka süspansiyon Çift salıncaklı
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu Ön lastikler: 245/35 ZR19 93YArka lastikler: 305/30 ZR20 103Y
Jant Boyutu Ön jantlar: 8J x 19Arka jantlar: 11J x 20