4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | Mobilio |
Nesil | Mobilio Spike |
Modifikasyonu (Motor) | 1.5 i 16V (110 bg) 4WD |
Üretim başlangıç yılı | 2002 yıl |
Son üretim yılı | 2008 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Minibüs |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 11.3 Kg/bg, 88.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.7 Kg/Nm, 115.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 110 bg @ 5800 dev/dak |
Litre başına güç | 73.5 bg/Lt |
Tork | 143 Nm @ 4800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1496 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 73 mm |
Silindir içi vuruş | 89.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1240 Kg |
Maksimum ağırlık | 1515 Kg |
Azami yük | 275 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 42 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4110 mm |
Genişlik | 1695 mm |
Yükseklik | 1705 mm |
Dingil Mesafesi | 2740 mm |
Ön tekerlek izi | 1460 mm |
Arka tekerlek izi | 1440 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Ön süspansiyon | |
Arka süspansiyon | |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 185/65 R15 |