Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Honda CR-V 2.0i (204 bg) Hybrid e-CVT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2022-0000
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
SUV
Motor Gücü :
145 bg @ 6100 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1993 cm3
Vites :
otomatik şanzıman e-CVT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Honda
Model CR-V
Nesil CR-V VI
Modifikasyonu (Motor) 2.0i (204 bg) Hybrid e-CVT
Üretim başlangıç yılı 2022 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi SUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 5.5 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 6.5 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 5.9 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Emisyon Standardı LEV3-SULEV30
Ağırlık/güç oranı 8.3 Kg/bg, 119.9 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 9.1 Kg/Nm, 109.9 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Arka koltukların altında
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 181 bg @ 5000-8000 dev/dak
Elektrikli motor torku 335 Nm @ 0-2000 dev/dak
Elektrik motorunun yeri Şanzımana entegre
Sistem gücü 204 bg
İçten yanmalı motor
Güç 145 bg @ 6100 dev/dak
Litre başına güç 72.8 bg/Lt
Tork 187 Nm @ 4500 dev/dak
Maksimum motor hızı 6100 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 1993 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 81 mm
Silindir içi vuruş 96.7 mm
Sıkıştırma oranı 13.9:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC
Motor yağı kapasitesi 4 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 5.75 Lt
Motor sistemleri Start & Stop Sistemi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1702 Kg
Bagaj hacmi en az 1113 Lt
Bagaj hacmi en fazla 2166 Lt
Yakıt deposu hacmi 53 Lt
Frenli treyler yükü (12%) 454 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4694 mm
Genişlik 1867 mm
Yükseklik 1681 mm
Dingil Mesafesi 2700 mm
Ön tekerlek izi 1610 mm
Arka tekerlek izi 1628 mm
Yerden yükseklik 198 mm
En az dönüş açısı 11.4 m
Yaklaşım açısı 16.1°
Kalkış açısı 16°
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman e-CVT
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Ön frenler Hava soğutmalı diskler, 12.3 mm
Arka frenler Disk, 12.2 mm
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 235/60 R18 103H; 235/55 R19 101H
Jant Boyutu 18; 19