4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V VI |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0i (204 bg) Hybrid AWD-i e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.4 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | LEV3-SULEV30 |
Ağırlık/güç oranı | 8.7 Kg/bg, 115.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.4 Kg/Nm, 105.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 181 bg @ 5000-8000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 335 Nm @ 0-2000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 204 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 145 bg @ 6100 dev/dak |
Litre başına güç | 72.8 bg/Lt |
Tork | 187 Nm @ 4500 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 6100 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.9:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.75 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1766 Kg |
Bagaj hacmi en az | 1113 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2166 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 53 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 454 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4694 mm |
Genişlik | 1864 mm |
Yükseklik | 1689 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1608 mm |
Arka tekerlek izi | 1623 mm |
Yerden yükseklik | 208 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Yaklaşım açısı | 16.1° |
Kalkış açısı | 16° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 12.3 mm |
Arka frenler | Disk, 12.2 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 103H; 235/55 R19 101H |
Jant Boyutu | 18; 19 |