4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V VI |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i-MMD (184 bg) e:HEV e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (WLTC) | 5.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTC) | 134 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.6 saniye |
Maksimum sürat | 194 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 9.5 Kg/bg, 105.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.3 Kg/Nm, 108 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 184 bg |
Elektrikli motor torku | 335 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 184 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 148 bg @ 6100 dev/dak |
Litre başına güç | 74.3 bg/Lt |
Tork | 189 Nm @ 4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFB51 |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.9:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, Dual-VTC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1750 Kg |
Maksimum ağırlık | 2260 Kg |
Azami yük | 510 Kg |
Bagaj hacmi en az | 587 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1642 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 57 Lt |
Tavan Yükü | 83 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 750 Kg |
Frensiz treyler yükü | 600 Kg |
Römork burun yükü | 75 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4706 mm |
Genişlik | 1866 mm |
aynalar katlı genişlik | 1942 mm |
aynalar dahil genişlik | 2152 mm |
Yükseklik | 1674 mm |
Dingil Mesafesi | 2701 mm |
Ön tekerlek izi | 1613 mm |
Arka tekerlek izi | 1640 mm |
Yerden yükseklik | 184 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 18 |