4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V VI |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i-MMD (184 bg) e:HEV 4WD e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2023 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (WLTC) | 6.6-6.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTC) | 151 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.9 saniye |
Maksimum sürat | 187 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 9.8 Kg/bg, 101.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.6 Kg/Nm, 104.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 184 bg |
Elektrikli motor torku | 335 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 184 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 148 bg @ 6100 dev/dak |
Litre başına güç | 74.3 bg/Lt |
Tork | 189 Nm @ 4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFB51 |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.9:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, Dual-VTC |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1806-1821 Kg |
Maksimum ağırlık | 2350 Kg |
Azami yük | 529-544 Kg |
Bagaj hacmi en az | 587 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1642 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 57 Lt |
Tavan Yükü | 83 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 750 Kg |
Frensiz treyler yükü | 600 Kg |
Römork burun yükü | 75 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4706 mm |
Genişlik | 1866 mm |
aynalar katlı genişlik | 1942 mm |
aynalar dahil genişlik | 2152 mm |
Yükseklik | 1684 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1612 mm |
Arka tekerlek izi | 1638 mm |
Yerden yükseklik | 194 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 18 |