4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V V (facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i-VTEC i-MMD (184 bg) e:HEV AWD-i e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2021 yıl |
Son üretim yılı | Temmuz, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 8-8.1 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 5.6-5.8 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 6 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 8.5-8.6 Lt/100 km |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.1-7.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 161-163 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 5.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 5.5 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) | 5.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) | 126 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.9-9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 8.9-9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.5 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 9.5 Kg/bg, 105.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.5 Kg/Nm, 180.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altında, arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 184 bg |
Elektrikli motor torku | 315 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 184 bg |
Sistem tork | 315 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 145 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 72.8 bg/Lt |
Tork | 175 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFA1 |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | i-VTEC |
Motor yağı kapasitesi | 4.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.53 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1743-1797 Kg |
Maksimum ağırlık | 2275 Kg |
Azami yük | 478-532 Kg |
Bagaj hacmi en az | 497 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1692 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 57 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 750 Kg |
Frensiz treyler yükü | 600 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4600 mm |
Genişlik | 1855 mm |
aynalar dahil genişlik | 2117 mm |
Yükseklik | 1689 mm |
Dingil Mesafesi | 2662 mm |
Ön tekerlek izi | 1601 mm |
Arka tekerlek izi | 1629 mm |
Yerden yükseklik | 200 mm |
En az dönüş açısı | 11.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 320 mm |
Arka frenler | Disk, 310 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 18 |