Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Honda CR-V 2.0 i-VTEC i-MMD (184 bg) e:HEV AWD-i e-CVT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2021-2022
Motor Kodu :
LFA1
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
SUV
Motor Gücü :
145 bg @ 6200 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1993 cm3
Vites :
otomatik şanzıman e-CVT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Honda
Model CR-V
Nesil CR-V V (facelift 2019)
Modifikasyonu (Motor) 2.0 i-VTEC i-MMD (184 bg) e:HEV AWD-i e-CVT
Üretim başlangıç yılı Şubat, 2021 yıl
Son üretim yılı Temmuz, 2022 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi SUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) 8-8.1 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) 5.6-5.8 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) 6 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) 8.5-8.6 Lt/100 km
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) 7.1-7.2 Lt/100 km
CO2 Emisyonları (WLTP) 161-163 g/km
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) 5.5 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) 5.5 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC, WLTP eşdeğer) 5.5 Lt/100 km
CO2 Emisyonları (NEDC, WLTP eşdeğer) 126 g/km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat 8.9-9.2 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 8.9-9.2 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 8.5 saniye
Maksimum sürat 180 km/saat
Emisyon Standardı Euro 6d-ISC-FCM
Ağırlık/güç oranı 9.5 Kg/bg, 105.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 5.5 Kg/Nm, 180.7 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Zemin altında, arka koltukların altında
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 184 bg
Elektrikli motor torku 315 Nm
Elektrik motorunun yeri Şanzımana entegre
Sistem gücü 184 bg
Sistem tork 315 Nm
İçten yanmalı motor
Güç 145 bg @ 6200 dev/dak
Litre başına güç 72.8 bg/Lt
Tork 175 Nm @ 4000 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu LFA1
Motor hacmi 1993 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 81 mm
Silindir içi vuruş 96.7 mm
Sıkıştırma oranı 13:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı i-VTEC
Motor yağı kapasitesi 4.1 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 5.53 Lt
Motor sistemleri Start & Stop SistemiPartikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1743-1797 Kg
Maksimum ağırlık 2275 Kg
Azami yük 478-532 Kg
Bagaj hacmi en az 497 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1692 Lt
Yakıt deposu hacmi 57 Lt
Frenli treyler yükü (12%) 750 Kg
Frensiz treyler yükü 600 Kg
Boyutlar
Uzunluk 4600 mm
Genişlik 1855 mm
aynalar dahil genişlik 2117 mm
Yükseklik 1689 mm
Dingil Mesafesi 2662 mm
Ön tekerlek izi 1601 mm
Arka tekerlek izi 1629 mm
Yerden yükseklik 200 mm
En az dönüş açısı 11.8 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman e-CVT
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Ön frenler Hava soğutmalı diskler, 320 mm
Arka frenler Disk, 310 mm
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 235/60 R18
Jant Boyutu 18