4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V V (facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (212 bg) Hybrid AWD-i e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2020 yıl |
Son üretim yılı | Temmuz, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.2 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | LEV3-SULEV30 |
Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 128.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.5 Kg/Nm, 105.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 181 bg @ 5000-6000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 315 Nm @ 0-2000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 212 bg @ 6200 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 143 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 71.8 bg/Lt |
Tork | 175 Nm @ 3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFA1 |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, i-VTEC |
Motor yağı kapasitesi | 3.8 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.52 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1655 Kg |
Bagaj hacmi en az | 940 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1945 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 53 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4625 mm |
Genişlik | 1854 mm |
Yükseklik | 1689 mm |
Dingil Mesafesi | 2659 mm |
Ön tekerlek izi | 1598 mm |
Arka tekerlek izi | 1613 mm |
Yerden yükseklik | 208 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Yaklaşım açısı | 18.9° |
Kalkış açısı | 23.1-26.0° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/65 R17 104H; 235/60 R18 103H; 235/55 R19 101H |
Jant Boyutu | 7.5J x 17; 7.5J x 18; 7.5J x 19 |