4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | CR-V |
Nesil | CR-V V |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i-MMD (215 bg) Hybrid AWD-i e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Şubat, 2019 yıl |
Son üretim yılı | Eylül, 2019 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.3-7.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 166-168 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 5.1 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 5.7 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 5.5 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 126 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.7 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d |
Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 128.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.5 Kg/Nm, 104.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 184 bg |
Elektrikli motor torku | 315 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Sistem gücü | 215 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 145 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 72.8 bg/Lt |
Tork | 175 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | LFA1 |
Motor hacmi | 1993 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 96.7 mm |
Sıkıştırma oranı | 13:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, i-VTEC |
Motor yağı kapasitesi | 4.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.53 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1668 Kg |
Maksimum ağırlık | 2275 Kg |
Azami yük | 607 Kg |
Bagaj hacmi en az | 497 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1694 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 57 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 750 Kg |
Frensiz treyler yükü | 600 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4600 mm |
Genişlik | 1855 mm |
aynalar dahil genişlik | 2117 mm |
Yükseklik | 1689 mm |
Dingil Mesafesi | 2662 mm |
Ön tekerlek izi | 1601 mm |
Arka tekerlek izi | 1629 mm |
Yerden yükseklik | 200 mm |
En az dönüş açısı | 11.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 320 mm |
Arka frenler | Disk, 310 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 7.5J x 18 |