4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | Brio |
Nesil | Brio I (facelift 2016) |
Modifikasyonu (Motor) | 1.2 i-VTEC (88 bg) Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2016 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 11 Kg/bg, 90.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.9 Kg/Nm, 112.4 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 88 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 73.5 bg/Lt |
Tork | 109 Nm @ 4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor hacmi | 1198 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | SOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 970 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 35 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3610 mm |
Genişlik | 1680 mm |
Yükseklik | 1500 mm |
Dingil Mesafesi | 2345 mm |
En az dönüş açısı | 9.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Yarı bağımsız, helezon yay |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 175/65 R14 |
Jant Boyutu | 14 |