4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | Ranger |
Nesil | Ranger II Super Cab |
Modifikasyonu (Motor) | 4.0 V6 (207 bg) Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2006 yıl |
Son üretim yılı | 2010 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Pick-up |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Motor | |
Güç | 207 bg @ 5250 dev/dak |
Litre başına güç | 51.6 bg/Lt |
Tork | 323 Nm @ 3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 4014 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Sıkıştırma oranı | 9.7:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 4.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 12.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 1500 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5075 mm |
Genişlik | 1805 mm |
Yükseklik | 1745 mm |
Dingil Mesafesi | 3000 mm |
Ön tekerlek izi | 1488 mm |
Arka tekerlek izi | 1455 mm |
Yerden yükseklik | 203 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız bükülme çubuğu, çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Yaprak yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/75 R15; 245/70 R16 |
Jant Boyutu | 15; 16 |