4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | Mustang |
Nesil | Mustang Convertible I (facelift 1970) |
Modifikasyonu (Motor) | 4.1 (145 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1970 yıl |
Son üretim yılı | 1973 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Cabriolet |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 10 Kg/bg, 99.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.6 Kg/Nm, 216.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 145 bg @ 4000 dev/dak |
Litre başına güç | 35.4 bg/Lt |
Tork | 315 Nm @ 2600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 4097 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 93.47 mm |
Silindir içi vuruş | 99.31 mm |
Sıkıştırma oranı | 9:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | OHV |
Motor yağı kapasitesi | 4.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1456 Kg |
Bagaj hacmi en fazla | 229 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 76 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4813 mm |
Genişlik | 1882 mm |
Yükseklik | 1283 mm |
Dingil Mesafesi | 2769 mm |
Ön tekerlek izi | 1562 mm |
Arka tekerlek izi | 1549 mm |
En az dönüş açısı | 12.1 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 3 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Salıncak, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Yay |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 185/75 R14Arka lastikler: 185/75 R14 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 6J x 14Arka jantlar: 6J x 14 |