4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | Mustang |
Nesil | Mustang Convertible I |
Modifikasyonu (Motor) | 2.8 V6 (101 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1964 yıl |
Son üretim yılı | 1964 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Cabriolet |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 12.3 Kg/bg, 81.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.9 Kg/Nm, 170.6 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 101 bg @ 4400 dev/dak |
Litre başına güç | 36.3 bg/Lt |
Tork | 212 Nm @ 2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2786 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 88.9 mm |
Silindir içi vuruş | 74.68 mm |
Sıkıştırma oranı | 8.7:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | OHV |
Motor yağı kapasitesi | 4.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1243 Kg |
Bagaj hacmi en az | 218 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 61 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4613 mm |
Genişlik | 1732 mm |
Yükseklik | 1298 mm |
Dingil Mesafesi | 2763 mm |
Ön tekerlek izi | 1407 mm |
Arka tekerlek izi | 1422 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 3 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Yay |
Ön frenler | Kampana, 228.6 mm |
Arka frenler | Kampana, 228.6 mm |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 165/80 R13Arka lastikler: 165/80 R13 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 6.5J x 13Arka jantlar: 6.5J x 13 |