4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | Figo |
Nesil | Figo I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.2 Duratec (71 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2010 yıl |
Son üretim yılı | Ekim, 2012 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Hatchback |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | BS-IV |
Ağırlık/güç oranı | 14.6 Kg/bg, 68.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 10.2 Kg/Nm, 98.1 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 71 bg @ 6250 dev/dak |
Litre başına güç | 59.4 bg/Lt |
Tork | 102 Nm @ 4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Duratec |
Motor hacmi | 1196 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1040-1090 Kg |
Bagaj hacmi en az | 284 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3795 mm |
Genişlik | 1680 mm |
Yükseklik | 1427 mm |
Dingil Mesafesi | 2489 mm |
Yerden yükseklik | 168 mm |
En az dönüş açısı | 9.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Helezon yay, Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | 175/65 R14 |
Jant Boyutu | 14 |