4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | F-Series F-250 |
Nesil | F-Series F-250 X Regular Cab |
Modifikasyonu (Motor) | 5.4 V8 Triton (235 bg) 4x4 Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 1996 yıl |
Son üretim yılı | 1999 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Pick-up |
Koltuk Sayısı | 3 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Motor | |
Güç | 235 bg @ 4250 dev/dak |
Litre başına güç | 43.5 bg/Lt |
Tork | 447 Nm @ 3000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Triton |
Motor hacmi | 5408 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Sıkıştırma oranı | 9:1 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 5.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 16.9 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Maksimum ağırlık | 3493 Kg |
Bagaj hacmi en az | 2056 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 114 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 3765 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5608-5646 mm |
Genişlik | 1656 mm |
Dingil Mesafesi | 3531 mm |
Yerden yükseklik | 193 mm |
sığ derinliği | 930 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM arka tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 245/75 R16 |
Jant Boyutu | 7.0J x 16 |