4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | Explorer |
Nesil | Explorer VI |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 EcoBoost V6 (457 bg) Plug-in Hybrid i-AWD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | Eylül, 2019 yıl |
Son üretim yılı | Şubat, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 3.1 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 71 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 2.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 66 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5.7 saniye |
Maksimum sürat | 230 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Ağırlık/güç oranı | 5.2 Kg/bg, 191.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.9 Kg/Nm, 345 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 13.6 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 42 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 21.99 kWh/100 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 20.53 kWh/100 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 102 bg |
Elektrikli motor torku | 300 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 457 bg @ 5750 dev/dak |
Sistem tork | 825 Nm @ 2500 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 349 bg @ 5750 dev/dak |
Litre başına güç | 118.1 bg/Lt |
Tork | 555 Nm @ 3500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | BQWA |
Motor hacmi | 2956 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 85.4 mm |
Silindir içi vuruş | 86 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 5.68 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 18.3 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2391 Kg |
Maksimum ağırlık | 3160 Kg |
Azami yük | 769 Kg |
Bagaj hacmi en az | 330 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2274 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 71.8 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2500 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5049 mm |
Genişlik | 2004 mm |
aynalar katlı genişlik | 2107 mm |
aynalar dahil genişlik | 2285 mm |
Yükseklik | 1778 mm |
Dingil Mesafesi | 3025 mm |
Yerden yükseklik | 204 mm |
En az dönüş açısı | 12.6 m |
Yaklaşım açısı | 20.2° |
Kalkış açısı | 21° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 10 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/55 R20 |
Jant Boyutu | 8J x 20; 8.5J x 20 |