Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Ford Escape 2.5 (177 bg) Hybrid 4WD eCVT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2008-2012
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
SUV
Motor Gücü :
153 bg @ 6000 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2495 cm3
Vites :
otomatik şanzıman eCVT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Ford
Model Escape
Nesil Escape II
Modifikasyonu (Motor) 2.5 (177 bg) Hybrid 4WD eCVT
Üretim başlangıç yılı 2008 yıl
Son üretim yılı 2012 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi SUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 8.1 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 8.7 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Emisyon Standardı Euro 4
Ağırlık/güç oranı 9.1 Kg/bg, 110.3 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 8.7 Kg/Nm, 114.6 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya voltajı 330 V
Batarya teknolojisi Nikel metal hidrit (NiMH)
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 94 bg @ 5000 dev/dak
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 177 bg
İçten yanmalı motor
Güç 153 bg @ 6000 dev/dak
Litre başına güç 61.3 bg/Lt
Tork 184 Nm @ 4500 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 2495 cm3
Silindir Adedi 6
Motor konfigürasyonu V motor
Silindir çapı 81.6 mm
Silindir içi vuruş 79.5 mm
Sıkıştırma oranı 9.8:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC
Motor yağı kapasitesi 5 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 7 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1605 Kg
Maksimum ağırlık 1986 Kg
Azami yük 381 Kg
Bagaj hacmi en az 787 Lt
Bagaj hacmi en fazla 1872 Lt
Yakıt deposu hacmi 61 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4437 mm
Genişlik 1806 mm
aynalar katlı genişlik 1979 mm
aynalar dahil genişlik 2065 mm
Yükseklik 1778 mm
Dingil Mesafesi 2620 mm
Ön tekerlek izi 1545 mm
Arka tekerlek izi 1535 mm
ön çıkıntı 856 mm
arka çıkıntı 960 mm
Yerden yükseklik 211 mm
Yaklaşım açısı 19.6°
Kalkış açısı 27.7°
rampa açısı 18.7°
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, yalnızca karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman eCVT
Ön süspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
Arka süspansiyon Çift salıncaklı
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disk
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Jant Boyutu 16