4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | C-MAX |
Nesil | C-MAX II (facelift 2015) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (188 bg) Atkinson Energi Plug-in Hybrid eCVT |
Üretim başlangıç yılı | 2015 yıl |
Son üretim yılı | 2017 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | MPV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.5 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.2 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Maksimum sürat | 164 km/saat |
Emisyon Standardı | AT-PZEV |
Ağırlık/güç oranı | 9.4 Kg/bg, 106.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 10.1 Kg/Nm, 98.9 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 7.6 kWh |
Batarya voltajı | 240 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Elektrikle gidilebilen menzil | 31 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 120 bg @ 6000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 240 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 188 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 141 bg |
Litre başına güç | 70.5 bg/Lt |
Tork | 175 Nm |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | UADA |
Motor hacmi | 1999 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 87.55 mm |
Silindir içi vuruş | 83.1 mm |
Sıkıştırma oranı | 12.3:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, IVCT |
Motor yağı kapasitesi | 4.3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8.3 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1769 Kg |
Bagaj hacmi en az | 544 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1212 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 53 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4409 mm |
Genişlik | 1829 mm |
aynalar dahil genişlik | 2085 mm |
Yükseklik | 1621 mm |
Dingil Mesafesi | 2649 mm |
Ön tekerlek izi | 1537 mm |
Arka tekerlek izi | 1534 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman eCVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 300x25 mm |
Arka frenler | Disk, 280x11 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/50 R17 |
Jant Boyutu | 17 |