4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ford |
Model | C-MAX |
Nesil | C-MAX II |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6 Ti-VCT (117 bg) LPG |
Üretim başlangıç yılı | 2010 yıl |
Son üretim yılı | 2015 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | MPV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 8.9 Lt/100 km |
Şehir içi yakıt tüketimi (LPG) | 11.3 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 5.6 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi (LPG) | 6.3 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.8 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi (LPG) | 8.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 159 g/km |
CO2 Emisyonları (LPG) | 132 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / LPG |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 11.7 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 11.7 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 11.1 saniye |
Maksimum sürat | 185 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 5 |
Ağırlık/güç oranı | 11.7 Kg/bg, 85.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 9.8 Kg/Nm, 102.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 117 bg @ 6400 dev/dak |
Litre başına güç | 73.3 bg/Lt |
Tork | 140 Nm @ 4200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | MUDD |
Motor hacmi | 1596 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 79 mm |
Silindir içi vuruş | 81.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 11:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 4.1 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 5.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1369 Kg |
Maksimum ağırlık | 1870 Kg |
Azami yük | 501 Kg |
Bagaj hacmi en az | 432 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1723 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Römork burun yükü | 75 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4380 mm |
Genişlik | 1828 mm |
aynalar katlı genişlik | 1858 mm |
aynalar dahil genişlik | 2067 mm |
Yükseklik | 1626 mm |
Dingil Mesafesi | 2648 mm |
Ön tekerlek izi | 1544-1559 mm |
Arka tekerlek izi | 1554-1559 mm |
En az dönüş açısı | 10.7 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/55 R16; 215/55 R16 |
Jant Boyutu | 6.5 J x 16; 7.0 J x 16 |