4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | F40 |
Nesil | F40 Competizione |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 V8 (700 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1989 yıl |
Son üretim yılı | 1989 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 367 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 1.5 Kg/bg, 673.1 bg/ton |
Motor | |
Güç | 700 bg @ 8100 dev/dak |
Litre başına güç | 238.4 bg/Lt |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 2936 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 82 mm |
Silindir içi vuruş | 69.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 7.7:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-turbo |
Valf yapısı | DOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1040 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 120 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4535 mm |
Genişlik | 1980 mm |
Yükseklik | 1150 mm |
Dingil Mesafesi | 2450 mm |
Ön tekerlek izi | 1580 mm |
Arka tekerlek izi | 1545 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |