4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | 488 |
Nesil | 488 Challenge |
Modifikasyonu (Motor) | 3.9 V8 (670 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2016 yıl |
Son üretim yılı | 2016 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 2 Kg/bg, 500 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 1.8 Kg/Nm, 567.2 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 670 bg @ 8000 dev/dak |
Litre başına güç | 171.7 bg/Lt |
Tork | 760 Nm @ 3000 dev/dak |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | F154CB |
Motor hacmi | 3902 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 86.5 mm |
Silindir içi vuruş | 83 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | BiTurbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 10.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 19.7 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1340 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 126 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4587 mm |
Genişlik | 1945 mm |
Yükseklik | 1203 mm |
Ön tekerlek izi | 1739 mm |
Arka tekerlek izi | 1653 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 398x38 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 380x34 mm |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 9.5J x 19Arka jantlar: 12J x 19 |