4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | 365 |
Nesil | 365 GT 2+2 |
Modifikasyonu (Motor) | 4.4 V12 (320 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1967 yıl |
Son üretim yılı | 1971 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 245 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 4.6 Kg/bg, 216.2 bg/ton |
Motor | |
Güç | 320 bg @ 6600 dev/dak |
Litre başına güç | 72.9 bg/Lt |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | Tipo 245 |
Motor hacmi | 4390 cm3 |
Silindir Adedi | 12 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 71 mm |
Sıkıştırma oranı | 8.8:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | SOHC |
Motor yağı kapasitesi | 10 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 13 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1480 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 100 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4974 mm |
Genişlik | 1786 mm |
Yükseklik | 1345 mm |
Dingil Mesafesi | 2650 mm |
Ön tekerlek izi | 1438 mm |
Arka tekerlek izi | 1468 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |