4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | 250 GTO |
Nesil | 250 GTO |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 V12 (300 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1962 yıl |
Son üretim yılı | 1964 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 280 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 2.9 Kg/bg, 340.9 bg/ton |
Motor | |
Güç | 300 bg @ 7400 dev/dak |
Litre başına güç | 101.6 bg/Lt |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2953 cm3 |
Silindir Adedi | 12 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 73 mm |
Silindir içi vuruş | 58.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.8:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | SOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 880 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 130 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4325 mm |
Genişlik | 1600 mm |
Yükseklik | 1210 mm |
Dingil Mesafesi | 2400 mm |
Ön tekerlek izi | 1354 mm |
Arka tekerlek izi | 1350 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Yay |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Dişli redüktör |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 215/70 R15Arka lastikler: 225/70 R15 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 15Arka jantlar: 15 |