4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | 250 GT |
Nesil | 250 GT Cabriolet |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 V12 (240 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1957 yıl |
Son üretim yılı | 1962 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Cabriolet |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 252 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 4.4 Kg/bg, 228.6 bg/ton |
Motor | |
Güç | 240 bg @ 7000 dev/dak |
Litre başına güç | 81.3 bg/Lt |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2953 cm3 |
Silindir Adedi | 12 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 73 mm |
Silindir içi vuruş | 58.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 8.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | SOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1050 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 100 Lt |
Boyutlar | |
Dingil Mesafesi | 2600 mm |
Ön tekerlek izi | 1354 mm |
Arka tekerlek izi | 1349 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Yay |
Ön frenler | Kampana |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Dişli redüktör |
Lastik boyutu | 185/80 R16 |
Jant Boyutu | 16 |