Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Ferrari 208/308 308 GTB (255 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
1975-1980
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Coupe
Motor Gücü :
255 bg @ 7700 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2927 cm3
Vites :
5 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Ferrari
Model 208/308
Nesil 208/308
Modifikasyonu (Motor) 308 GTB (255 bg)
Üretim başlangıç yılı 1975 yıl
Son üretim yılı 1980 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Coupe
Koltuk Sayısı 2
Kapı sayısı 2
Performans
Yakıt Tipi Benzin
Maksimum sürat 252 km/saat
Ağırlık/güç oranı 5 Kg/bg, 201.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 4.5 Kg/Nm, 224.5 Nm/ton
Motor
Güç 255 bg @ 7700 dev/dak
Litre başına güç 87.1 bg/Lt
Tork 284 Nm @ 5000 dev/dak
Maksimum motor hızı 7700 dev/dak
Motor düzeni Orta, boyuna
Motor hacmi 2927 cm3
Silindir Adedi 8
Motor konfigürasyonu V motor
Silindir çapı 81 mm
Silindir içi vuruş 71 mm
Sıkıştırma oranı 8.8:1
Silindir başına düşen valf 2
Yakıt enjeksiyon sistemi Karbüratör
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC
Motor yağı kapasitesi 11 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 18 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1265 Kg
Bagaj hacmi en az 245 Lt
Yakıt deposu hacmi 80 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4230 mm
Genişlik 1720 mm
Yükseklik 1120 mm
Dingil Mesafesi 2340 mm
Ön tekerlek izi 1460 mm
Arka tekerlek izi 1460 mm
En az dönüş açısı 12 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Arkadan İtiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 5 vites, manuel şanzıman
Ön süspansiyon Çift salıncaklı, Enine sabitleyici
Arka süspansiyon Çift salıncaklı, Enine sabitleyici
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Hidrolik Direksiyon
Lastik boyutu Ön lastikler: 205/70 R 14Arka lastikler: 205/70 R 14
Jant Boyutu Ön jantlar: 6.5J x 14Arka jantlar: 6.5J x 14