4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Ferrari |
Model | 208/308 |
Nesil | 208/308 |
Modifikasyonu (Motor) | 308 GTB (255 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1975 yıl |
Son üretim yılı | 1980 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 252 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 5 Kg/bg, 201.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.5 Kg/Nm, 224.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 255 bg @ 7700 dev/dak |
Litre başına güç | 87.1 bg/Lt |
Tork | 284 Nm @ 5000 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 7700 dev/dak |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 2927 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 81 mm |
Silindir içi vuruş | 71 mm |
Sıkıştırma oranı | 8.8:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 11 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 18 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1265 Kg |
Bagaj hacmi en az | 245 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 80 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4230 mm |
Genişlik | 1720 mm |
Yükseklik | 1120 mm |
Dingil Mesafesi | 2340 mm |
Ön tekerlek izi | 1460 mm |
Arka tekerlek izi | 1460 mm |
En az dönüş açısı | 12 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 205/70 R 14Arka lastikler: 205/70 R 14 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 6.5J x 14Arka jantlar: 6.5J x 14 |