4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Citroen |
Model | ID |
Nesil | ID III Break |
Modifikasyonu (Motor) | 21 F (100 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1967 yıl |
Son üretim yılı | 1975 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Maksimum sürat | 166 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 13.9 Kg/bg, 71.9 bg/ton |
Motor | |
Güç | 100 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 46 bg/Lt |
Motor hacmi | 2175 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 90 mm |
Silindir içi vuruş | 85.5 mm |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1390 Kg |
Maksimum ağırlık | 2040 Kg |
Azami yük | 650 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5050 mm |
Genişlik | 1815 mm |
Yükseklik | 1530 mm |
Dingil Mesafesi | 3125 mm |
Ön tekerlek izi | 1500 mm |
Arka tekerlek izi | 1300 mm |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Hidro-pnömatik eleman, Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Hidro-pnömatik eleman, Sürükleme |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |