4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Citroen |
Model | ID |
Nesil | ID I |
Modifikasyonu (Motor) | 19 (66 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1957 yıl |
Son üretim yılı | 1961 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 17.8 Kg/bg, 56.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 8.9 Kg/Nm, 112.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 66 bg @ 4500 dev/dak |
Litre başına güç | 34.5 bg/Lt |
Tork | 132 Nm @ 2500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 1911 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 78 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Sıkıştırma oranı | 7.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 9.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1175 Kg |
Bagaj hacmi en az | 500 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 135 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4800 mm |
Genişlik | 1790 mm |
Yükseklik | 1470 mm |
Dingil Mesafesi | 3125 mm |
Ön tekerlek izi | 1500 mm |
Arka tekerlek izi | 1300 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.38 |
En az dönüş açısı | 11 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Hidrolik elemanlar |
Arka süspansiyon | Hidrolik elemanları |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |