4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Chevrolet |
Model | Monte Carlo |
Nesil | Monte Carlo I |
Modifikasyonu (Motor) | 5.7 V8 Turbo-Fire (165 bg) Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 1972 yıl |
Son üretim yılı | 1973 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 9.2 Kg/bg, 108.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4 Kg/Nm, 249.3 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 165 bg @ 4000 dev/dak |
Litre başına güç | 28.8 bg/Lt |
Tork | 380 Nm @ 2400 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 5735 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 101.6 mm |
Silindir içi vuruş | 88.4 mm |
Sıkıştırma oranı | 8.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Karbüratör |
Valf yapısı | OHV |
Motor yağı kapasitesi | 4.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 15.1 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1524 Kg |
Bagaj hacmi en fazla | 365 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5245 mm |
Genişlik | 1920 mm |
Yükseklik | 1344 mm |
Dingil Mesafesi | 2946 mm |
Ön tekerlek izi | 1532 mm |
Arka tekerlek izi | 1506 mm |
Yerden yükseklik | 119 mm |
En az dönüş açısı | 12.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 3 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Sürükleme, Helezon yay |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |
Jant Boyutu | 7J x 15 |