4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Chery |
Model | Tiggo 8 |
Nesil | Tiggo 8 (facelift 2020) |
Modifikasyonu (Motor) | Plus 390TGDI (254 bg) DCT |
Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2020 yıl |
Son üretim yılı | Mayıs ayı, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 7.0 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | China VI |
Ağırlık/güç oranı | 6.2 Kg/bg, 160.1 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.1 Kg/Nm, 245.7 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 254 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 127.1 bg/Lt |
Tork | 390 Nm @ 1750-4000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Kunpeng F4J20 |
Motor hacmi | 1998 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7.5 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1587 Kg |
Bagaj hacmi en az | 889 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1930 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4722 mm |
Genişlik | 1860 mm |
Yükseklik | 1745 mm |
Dingil Mesafesi | 2710 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/55 R18; 235/50 R19 |
Jant Boyutu | 18; 19 |