4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BYD |
Model | Tang |
Nesil | Tang II (facelift 2021) |
Modifikasyonu (Motor) | EV 90.3 kWh (228 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | BEV (Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 6-7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Elektrik |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 90.3 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum demir fosfat (LiFePO4) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (CLTC) | 600 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 228 bg |
Elektrikli motor torku | 350 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Ön aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 228 bg |
Sistem tork | 350 Nm |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4900 mm |
Genişlik | 1950 mm |
Yükseklik | 1725 mm |
Dingil Mesafesi | 2820 mm |
Ön tekerlek izi | 1650 mm |
Arka tekerlek izi | 1630 mm |
En az dönüş açısı | 11.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir elektrikli motor ön tekerlekleri hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 1 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/50 R20 |
Jant Boyutu | 20 |