4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BYD |
Model | Tang |
Nesil | Tang II (facelift 2021) |
Modifikasyonu (Motor) | DM-p 1.5Ti (615 bg) Plug-in Hybrid AWD E-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 6-7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 6.5 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.1 saniye |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum demir fosfat (LiFePO4) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 215 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 218 bg |
Elektrikli motor torku | 325 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 272 bg |
Elektrikli motor torku | 350 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 615 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 139 bg |
Litre başına güç | 92.9 bg/Lt |
Tork | 231 Nm |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | Xiaoyun / BYD476ZQC |
Motor hacmi | 1497 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | VVT |
Motor yağı kapasitesi | 3.7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.2 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Yakıt deposu hacmi | 53 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4870 mm |
Genişlik | 1950 mm |
Yükseklik | 1725 mm |
Dingil Mesafesi | 2820 mm |
Ön tekerlek izi | 1650 mm |
Arka tekerlek izi | 1630 mm |
En az dönüş açısı | 11.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman E-CVT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/50 R20; 265/45 R21 |
Jant Boyutu | 20; 21 |