4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BYD |
Model | Tang |
Nesil | Tang I |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0T (505 bg) Plug-in Hybrid 4WD DCT |
Üretim başlangıç yılı | Ocak, 2015 yıl |
Son üretim yılı | Haziran, 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV, Crossover |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 2.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 2.5 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 2.4 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.7 saniye |
Maksimum sürat | 180 km/saat |
Emisyon Standardı | China V |
Ağırlık/güç oranı | 4.4 Kg/bg, 227.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.7 Kg/Nm, 369.4 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 150 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 150 bg |
Elektrikli motor torku | 250 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Sistem gücü | 505 bg |
Sistem tork | 820 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 205 bg @ 5500 dev/dak |
Litre başına güç | 103 bg/Lt |
Tork | 320 Nm @ 1750-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | BYD487ZQA |
Motor hacmi | 1991 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2220 Kg |
Bagaj hacmi en az | 1084 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 2398 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 53 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4815 mm |
Genişlik | 1855 mm |
Yükseklik | 1720 mm |
Dingil Mesafesi | 2720 mm |
Yerden yükseklik | 180 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, otomatik şanzıman DCT |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/55 R18 |
Jant Boyutu | 18 |