Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

BYD Tang 2.0T (505 bg) Plug-in Hybrid 4WD DCT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2015-2018
Motor Kodu :
BYD487ZQA
Yakıt :
Benzin / Elektrik
Kasa Tipi :
SUV, Crossover
Motor Gücü :
205 bg @ 5500 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1991 cm3
Vites :
6 vites, otomatik şanzıman DCT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka BYD
Model Tang
Nesil Tang I
Modifikasyonu (Motor) 2.0T (505 bg) Plug-in Hybrid 4WD DCT
Üretim başlangıç yılı Ocak, 2015 yıl
Son üretim yılı Haziran, 2018 yıl
Güç ünitesi mimarisi PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç)
Gövde tipi SUV, Crossover
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Şehir içi yakıt tüketimi 2.4 Lt/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 2.5 Lt/100 km
Ortalama yakıt tüketimi 2.4 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin / Elektrik
Hızlanma 0 - 100 km/saat 4.9 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph 4.9 saniye
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) 4.7 saniye
Maksimum sürat 180 km/saat
Emisyon Standardı China V
Ağırlık/güç oranı 4.4 Kg/bg, 227.5 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 2.7 Kg/Nm, 369.4 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Zemin altı
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 150 bg
Elektrikli motor torku 250 Nm
Elektrik motorunun yeri Şanzımana entegre
Elektrik motoru 2
Elektrikli motor gücü 150 bg
Elektrikli motor torku 250 Nm
Elektrik motorunun yeri Arka aks, enine
Sistem gücü 505 bg
Sistem tork 820 Nm
İçten yanmalı motor
Güç 205 bg @ 5500 dev/dak
Litre başına güç 103 bg/Lt
Tork 320 Nm @ 1750-4500 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu BYD487ZQA
Motor hacmi 1991 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Turbo kompresör
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 2220 Kg
Bagaj hacmi en az 1084 Lt
Bagaj hacmi en fazla 2398 Lt
Yakıt deposu hacmi 53 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4815 mm
Genişlik 1855 mm
Yükseklik 1720 mm
Dingil Mesafesi 2720 mm
Yerden yükseklik 180 mm
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur.
Çekiş Tüm tekerlekten çekiş (4x4)
Vites sayısı ve şanzıman tipi 6 vites, otomatik şanzıman DCT
Ön süspansiyon Bağımsız tip McPherson
Arka süspansiyon Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 235/55 R18
Jant Boyutu 18