4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BMW |
Model | XM |
Nesil | XM (G09) |
Modifikasyonu (Motor) | 50e (476 bg) Plug-in Hybrid M xDrive M Steptronic |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.3-1.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 30-37 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.1 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.1 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.8 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Ağırlık/güç oranı | 5.5 Kg/bg, 181.7 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.7 Kg/Nm, 267.2 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 29.5 kWh |
Net batarya kapasitesi | 25.7 kWh |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 78-84 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 31.5-32.2 kWh/100 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 25.2 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 140 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 197 bg |
Elektrikli motor torku | 280 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 476 bg |
Sistem tork | 700 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 313 bg @ 5000-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 104.4 bg/Lt |
Tork | 450 Nm @ 1750-4700 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | B58B30S |
Motor hacmi | 2998 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82 mm |
Silindir içi vuruş | 94.6 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-power turbo, Intercooler |
Valf yapısı | Double-VANOS |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2620 Kg |
Maksimum ağırlık | 3220 Kg |
Azami yük | 600 Kg |
Bagaj hacmi en az | 527 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1820 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 69 Lt |
Frenli treyler yükü (12%) | 2700 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 140 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5110 mm |
Genişlik | 2005 mm |
aynalar dahil genişlik | 2235 mm |
Yükseklik | 1755 mm |
Dingil Mesafesi | 3105 mm |
Ön tekerlek izi | 1726 mm |
Arka tekerlek izi | 1690 mm |
ön çıkıntı | 915 mm |
arka çıkıntı | 1090 mm |
En az dönüş açısı | 12.5 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman M Steptronic |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 275/40 R22; 275/35 R23Arka lastikler: 315/35 R22; 315/30 R23 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 10J x 22; 10J x 23Arka jantlar: 11J x 22; 11J x 23 |