4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BMW |
Model | X5 |
Nesil | X5 (F15) |
Modifikasyonu (Motor) | 40e (313 bg) Plug-in Hybrid xDrive Steptronic |
Üretim başlangıç yılı | 2015 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 3.3-3.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (NEDC) | 77-78 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.8 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.8 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.5 saniye |
Maksimum sürat | 210 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 7.1 Kg/bg, 140.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5 Kg/Nm, 201.8 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 9.2 kWh |
Net batarya kapasitesi | 6.8 kWh |
Batarya voltajı | 351 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Geri kazanımdaki güç | 20 kW |
Elektrikle gidilebilen menzil (NEDC) | 31 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (NEDC) | 15.3-15.4 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 120 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 113 bg @ 3170 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 250 Nm @ 0 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 313 bg |
Sistem tork | 450 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 245 bg @ 5000-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 122.7 bg/Lt |
Tork | 350 Nm @ 1250-4800 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | N20B20A |
Motor hacmi | 1997 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 84 mm |
Silindir içi vuruş | 90.1 mm |
Sıkıştırma oranı | 10:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-power turbo, Intercooler |
Valf yapısı | VALVETRONIC |
Motor yağı kapasitesi | 5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11.8 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2230 Kg |
Maksimum ağırlık | 2980 Kg |
Azami yük | 750 Kg |
Bagaj hacmi en az | 500 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1720 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 85 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2700 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 140 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4886 mm |
Genişlik | 1938 mm |
aynalar dahil genişlik | 2184 mm |
Yükseklik | 1762 mm |
Dingil Mesafesi | 2933 mm |
Ön tekerlek izi | 1644 mm |
Arka tekerlek izi | 1650 mm |
ön çıkıntı | 890 mm |
arka çıkıntı | 1063 mm |
Yerden yükseklik | 209 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.31 |
En az dönüş açısı | 12.7 m |
Yaklaşım açısı | 25° |
Kalkış açısı | 22.5° |
rampa açısı | 20° |
sığ derinliği | 500 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman Steptronic |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Havalı süspansiyonu |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 255/50 R19; 275/40 R20Arka lastikler: 285/45 R19; 315/35 R20 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 9J x 19; 10J x 20Arka jantlar: 10J x 19; 11J x 20 |