4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BMW |
Model | M8 |
Nesil | M8 Coupe Prototype (E31) |
Modifikasyonu (Motor) | 6.0 V12 (640 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1992 yıl |
Son üretim yılı | 1992 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 10.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 242 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 2.3 Kg/bg, 443.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.2 Kg/Nm, 450.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 640 bg @ 7500 dev/dak |
Litre başına güç | 105.5 bg/Lt |
Tork | 650 Nm @ 5600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | S70/2 |
Motor hacmi | 6064 cm3 |
Silindir Adedi | 12 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 86 mm |
Silindir içi vuruş | 87 mm |
Sıkıştırma oranı | 11:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1443 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4780 mm |
Genişlik | 1855 mm |
Yükseklik | 1330 mm |
Dingil Mesafesi | 2684 mm |
Ön tekerlek izi | 1554 mm |
Arka tekerlek izi | 1562 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Salıncak, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 345 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 328 mm |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Hidrolik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 235/45 R17Arka lastikler: 285/40 R17 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 8J x 17Arka jantlar: 9J x 17 |