4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BMW |
Model | M5 |
Nesil | M5 (G90) |
Modifikasyonu (Motor) | 4.4 V8 (727 bg) Plug-in Hybrid M xDrive M Steptronic |
Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.6-1.7 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 37-39 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 3.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 3.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph | 3.4 saniye |
Hızlanma 0 - 200 km/saat | 10.9 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 3.3 Kg/bg, 298.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.4 Kg/Nm, 410.7 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 22.1 kWh |
Net batarya kapasitesi | 18.6 kWh |
Batarya voltajı | 347.5 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 67-69 km |
Elektrikle gidilebilen menzil | 40 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 25-25.5 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 140 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 197 bg @ 6000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 280 Nm @ 1000-5000 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 727 bg |
Sistem tork | 1000 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 585 bg @ 5600-6500 dev/dak |
Litre başına güç | 133.1 bg/Lt |
Tork | 750 Nm @ 1800-5400 dev/dak |
Maksimum motor hızı | 7200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | S68B44T0 |
Motor hacmi | 4395 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 89 mm |
Silindir içi vuruş | 88.3 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Twin-power turbo, Intercooler |
Valf yapısı | VALVETRONIC, Double-VANOS |
Motor yağı kapasitesi | 13.2 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2435 Kg |
Maksimum ağırlık | 2940 Kg |
Azami yük | 505 Kg |
Bagaj hacmi en az | 466 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 60 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2000 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5096 mm |
Genişlik | 1970 mm |
aynalar dahil genişlik | 2156 mm |
Yükseklik | 1510 mm |
Dingil Mesafesi | 3006 mm |
Ön tekerlek izi | 1684 mm |
Arka tekerlek izi | 1660 mm |
ön çıkıntı | 934 mm |
arka çıkıntı | 1156 mm |
Yerden yükseklik | 115 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.32 |
En az dönüş açısı | 12.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman M Steptronic |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 410 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 398 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 285/40 ZR20Arka lastikler: 295/35 ZR21 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 10.5J x 20Arka jantlar: 11J x 21 |