4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | BMW |
Model | 3 Serisi |
Nesil | 3 Serisi Touring (E91) |
Modifikasyonu (Motor) | 325i (218 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2005 yıl |
Son üretim yılı | 2007 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 12.4 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.4 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.8 saniye |
Maksimum sürat | 243 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 6.8 Kg/bg, 147.8 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.9 Kg/Nm, 169.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 218 bg @ 6500 dev/dak |
Litre başına güç | 87.3 bg/Lt |
Tork | 250 Nm @ 2750 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | N52B25A |
Motor hacmi | 2497 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82 mm |
Silindir içi vuruş | 78.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 11:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 6.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 8.2 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1475 Kg |
Maksimum ağırlık | 2010 Kg |
Azami yük | 535 Kg |
Bagaj hacmi en az | 460 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1385 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 61 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4520 mm |
Genişlik | 1817 mm |
Yükseklik | 1418 mm |
Dingil Mesafesi | 2760 mm |
Ön tekerlek izi | 1500 mm |
Arka tekerlek izi | 1513 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Coilover yaylı destek |
Arka süspansiyon | Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Lastik boyutu | 205/55 R16 |
Jant Boyutu | 16 |