4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | RS Q8 |
Nesil | RS Q8 (4M, facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | performance 4.0 TFSI V8 (640 bg) Mild Hybrid quattro tiptronic |
Üretim başlangıç yılı | Haziran, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 12.8-13.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 291-304 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 3.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 3.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 3.4 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 3.6 Kg/bg, 281.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.7 Kg/Nm, 373.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 640 bg @ 6000 dev/dak |
Litre başına güç | 160.2 bg/Lt |
Tork | 850 Nm @ 2300-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 3996 cm3 |
Silindir Adedi | 8 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 86 mm |
Silindir içi vuruş | 86 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.7:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | 2 x Twin-scroll turbo, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 9.5 Lt |
soğutma sıvısı | 15.9 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiSilindir Deaktivasyonu sistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2275 Kg |
Maksimum ağırlık | 3015 Kg |
Azami yük | 740 Kg |
Bagaj hacmi en az | 605 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1755 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 85 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 3500 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 3500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 140 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5022 mm |
Genişlik | 2007 mm |
aynalar dahil genişlik | 2190 mm |
Yükseklik | 1686-1710 mm |
Dingil Mesafesi | 2998 mm |
Ön tekerlek izi | 1692 mm |
Arka tekerlek izi | 1696 mm |
ön çıkıntı | 1002 mm |
arka çıkıntı | 1022 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.37 |
En az dönüş açısı | 13.3 m |
Yaklaşım açısı | 21.3° |
Kalkış açısı | 26.3° |
rampa açısı | 23.1° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman tiptronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici, Havalı süspansiyonu |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Havalı süspansiyonu, Enine sabitleyici |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 420 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 370 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi)4 döner tekerlek (arka döner tekerlek) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 295/40 R22; 295/35 R23 |
Jant Boyutu | 10J x 22; 23 |