4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | R8 |
Nesil | R8 II LMS |
Modifikasyonu (Motor) | GT4 5.2 FSI V10 (495 bg) S tronic |
Üretim başlangıç yılı | 2017 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 3.8 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 2.9 Kg/bg, 339 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.7 Kg/Nm, 376.7 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 495 bg |
Litre başına güç | 95.2 bg/Lt |
Tork | 550 Nm |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 5200 cm3 |
Silindir Adedi | 10 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1460 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 118 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4467 mm |
Genişlik | 1940 mm |
aynalar dahil genişlik | 2037 mm |
Yükseklik | 1240 mm |
Dingil Mesafesi | 2650 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman S tronic |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 380x34 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 365x32 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | Ön lastikler: 305/30 R18Arka lastikler: 325/40 R18 |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 11J x 18Arka jantlar: 12J x 18 |