4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | R8 |
Nesil | R8 II LMS |
Modifikasyonu (Motor) | 5.2 FSI V10 (585 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2015 yıl |
Son üretim yılı | 2018 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 2.1 Kg/bg, 477.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.2 Kg/Nm, 449 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 585 bg |
Litre başına güç | 112.4 bg/Lt |
Tork | 550 Nm |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 5204 cm3 |
Silindir Adedi | 10 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 84.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 8.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 13.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1225 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 120 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4583 mm |
Genişlik | 1997 mm |
Yükseklik | 1171 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1667 mm |
Arka tekerlek izi | 1670 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Çift salıncaklı, Enine sabitleyici |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Jant Boyutu | Ön jantlar: 12.5J x 18Arka jantlar: 13J x 18 |