4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | Q7 |
Nesil | Q7 (Typ 4M, facelift 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | 55 TFSI V6 (340 bg) Mild Hybrid quattro tiptronic |
Üretim başlangıç yılı | 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 10.1-11 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 229-251 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.6 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.6 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5.3 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6e |
Ağırlık/güç oranı | 6 Kg/bg, 165.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.1 Kg/Nm, 243.3 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 48 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrik motorunun yeri | Ön, boyuna |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 340 bg @ 5200-6400 dev/dak |
Litre başına güç | 113.5 bg/Lt |
Tork | 500 Nm @ 1370-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor hacmi | 2995 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 84.5 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 7.6 Lt |
soğutma sıvısı | 13.7 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2055 Kg |
Maksimum ağırlık | 2830 Kg |
Azami yük | 775 Kg |
Bagaj hacmi en az | 867 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1993 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 85 Lt |
Tavan Yükü | 100 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2800 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2800 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 115 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5072 mm |
Genişlik | 1970 mm |
aynalar dahil genişlik | 2212 mm |
Yükseklik | 1734 mm |
Dingil Mesafesi | 2995 mm |
Ön tekerlek izi | 1679 mm |
Arka tekerlek izi | 1690 mm |
ön çıkıntı | 982 mm |
arka çıkıntı | 1095 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.34 |
En az dönüş açısı | 12.5 m |
Yaklaşım açısı | 22.1° |
Kalkış açısı | 21.3° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman tiptronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici, Havalı süspansiyon - isteğe bağlı |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Enine sabitleyici, Havalı süspansiyon - isteğe bağlı |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 375 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 350 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/60 R18 |
Jant Boyutu | 8J x 18 |