4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | Q5 |
Nesil | Q5 II (FY) |
Modifikasyonu (Motor) | 55 TFSI e (367 bg) Plug-in Hybrid quattro S tronic |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 2.1-2.6 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 49-58 g/km |
Ortalama yakıt tüketimi | 2.1-2.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 46-53 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 5.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 5.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 5 saniye |
Maksimum sürat | 239 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-Temp |
Ağırlık/güç oranı | 5.6 Kg/bg, 179.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.1 Kg/Nm, 245.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 14.1 kWh |
Batarya voltajı | 381 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Geri kazanımdaki güç | 80 kW |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 40 km |
Ortalama Enerji Tüketimi | 17.5-19.1 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 135 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 143 bg |
Elektrikli motor torku | 350 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 367 bg |
Sistem tork | 500 Nm @ 1250 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 252 bg |
Litre başına güç | 127 bg/Lt |
Tork | 370 Nm |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | DLGA |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 9.6:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 5.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 18 Lt |
Motor sistemleri | Partikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2040 Kg |
Maksimum ağırlık | 2620 Kg |
Azami yük | 580 Kg |
Bagaj hacmi en az | 395 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 54 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1750 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1750 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 100 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4663 mm |
Genişlik | 1893 mm |
aynalar dahil genişlik | 2140 mm |
Yükseklik | 1659 mm |
Dingil Mesafesi | 2819 mm |
Ön tekerlek izi | 1616 mm |
Arka tekerlek izi | 1609 mm |
ön çıkıntı | 899 mm |
arka çıkıntı | 945 mm |
En az dönüş açısı | 12 m |
Yaklaşım açısı | 18.2° |
Kalkış açısı | 23° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın ön tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler hareket ettirilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman S tronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/60 R18 |
Jant Boyutu | 8J x 18 |