4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | Coupe |
Nesil | Coupe (B3 89) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 (115 bg) |
Üretim başlangıç yılı | Ağustos, 1990 yıl |
Son üretim yılı | Temmuz, 1991 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 8.2 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 10.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.4 saniye |
Maksimum sürat | 196 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 10 Kg/bg, 100 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7 Kg/Nm, 143.5 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 115 bg @ 5400 dev/dak |
Litre başına güç | 58 bg/Lt |
Tork | 165 Nm @ 3200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | AAD |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 82.5 mm |
Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.4:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 3 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 7 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1150 Kg |
Bagaj hacmi en az | 280 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 960 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 70 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4366 mm |
Genişlik | 1716 mm |
Yükseklik | 1375 mm |
Dingil Mesafesi | 2556 mm |
Ön tekerlek izi | 1446 mm |
Arka tekerlek izi | 1447 mm |
Yerden yükseklik | 140 mm |
En az dönüş açısı | 11.1 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 195/65 R15 |
Jant Boyutu | 15 |