4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | A8 |
Nesil | A8 Long (D5, facelift 2021) |
Modifikasyonu (Motor) | 60 TFSI e V6 (462 bg) Plug-in Hybrid quattro tiptronic |
Üretim başlangıç yılı | 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 4-5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 1.8-2.2 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 40-49 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.9 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.7 saniye |
Maksimum sürat | 250 km/saat, Elektronik olarak sınırlı |
Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
Ağırlık/güç oranı | 5.1 Kg/bg, 197.4 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 3.3 Kg/Nm, 299.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 17.9 kWh |
Net batarya kapasitesi | 14.4 kWh |
Batarya voltajı | 400 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Bagajın altında |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 54-60 km |
Ortalama Enerji Tüketimi (WLTP) | 22-23.8 kWh/100 km |
Maksimum hız (yalnızca elektrikli) | 135 km/saat |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 136 bg |
Elektrikli motor torku | 400 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 462 bg |
Sistem tork | 700 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 340 bg @ 5000-6400 dev/dak |
Litre başına güç | 113.5 bg/Lt |
Tork | 500 Nm @ 1370-4500 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | EA839 / CZSE |
Motor hacmi | 2995 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 84.5 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor yağı kapasitesi | 7.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 19.6 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 2340 Kg |
Maksimum ağırlık | 2950 Kg |
Azami yük | 610 Kg |
Bagaj hacmi en az | 390 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 65 Lt |
Tavan Yükü | 75 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 2300 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 2300 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 95 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 5320 mm |
Genişlik | 1945 mm |
aynalar dahil genişlik | 2130 mm |
Yükseklik | 1486 mm |
Dingil Mesafesi | 3128 mm |
Ön tekerlek izi | 1635 mm |
Arka tekerlek izi | 1623 mm |
ön çıkıntı | 1007 mm |
arka çıkıntı | 1185 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.26 |
En az dönüş açısı | 12.9 m |
Yaklaşım açısı | 11° |
Kalkış açısı | 15° |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin dört tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman tiptronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Havalı süspansiyonu |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon, Havalı süspansiyonu |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 400 mm |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler, 350 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 255/45 R19; 265/40 R20; 265/35 R21 |
Jant Boyutu | 9J x 19; 9J x 20; 9J x 21 |