4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | A4 |
Nesil | A4 (B9 8W, facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 40 TFSI (190 bg) Mild Hybrid S tronic |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7.0-7.3 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 152-166 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 7.4-7.7 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 4.7-5.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.8-6.0 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 132-137 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.3 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 7.3 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.9 saniye |
Maksimum sürat | 241 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d - TEMP - EVAP - ISC |
Ağırlık/güç oranı | 7.7 Kg/bg, 130.6 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.5 Kg/Nm, 219.9 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 190 bg @ 4200-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 95.8 bg/Lt |
Tork | 320 Nm @ 1450-4200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | DEMA, DKYA, DLVA |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 5.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1455 Kg |
Maksimum ağırlık | 2040 Kg |
Azami yük | 585 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 54 Lt |
Tavan Yükü | 90 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1700 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4762 mm |
Genişlik | 1847 mm |
aynalar dahil genişlik | 2022 mm |
Yükseklik | 1428 mm |
Dingil Mesafesi | 2820 mm |
Ön tekerlek izi | 1572 mm |
Arka tekerlek izi | 1555 mm |
ön çıkıntı | 899 mm |
arka çıkıntı | 1043 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman S tronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |