4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Audi |
Model | A4 |
Nesil | A4 Avant (B9 8W, facelift 2019) |
Modifikasyonu (Motor) | 35 TFSI (150 bg) Mild Hybrid S tronic |
Üretim başlangıç yılı | 2019 yıl |
Son üretim yılı | 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 6.8-7.4 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları (WLTP) | 154-170 g/km |
Şehir içi yakıt tüketimi | 7.2-7.5 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 4.7-5.2 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 5.6-6.0 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 128-138 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 9.2 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 8.7 saniye |
Maksimum sürat | 220 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6d - TEMP - EVAP - ISC |
Ağırlık/güç oranı | 10 Kg/bg, 100 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 5.6 Kg/Nm, 180 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 150 bg @ 3900-6000 dev/dak |
Litre başına güç | 75.6 bg/Lt |
Tork | 270 Nm @ 1350-3900 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | DMSB |
Motor hacmi | 1984 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
Motor yağı kapasitesi | 5.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 10 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1500 Kg |
Maksimum ağırlık | 2100 Kg |
Azami yük | 600 Kg |
Bagaj hacmi en az | 495 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 54 Lt |
Tavan Yükü | 90 Kg |
Frenli treyler yükü (8%) | 1700 Kg |
Frenli treyler yükü (12%) | 1500 Kg |
Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
Römork burun yükü | 80 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4762 mm |
Genişlik | 1847 mm |
aynalar dahil genişlik | 2022 mm |
Yükseklik | 1435 mm |
Dingil Mesafesi | 2820 mm |
Ön tekerlek izi | 1572 mm |
Arka tekerlek izi | 1555 mm |
ön çıkıntı | 899 mm |
arka çıkıntı | 1043 mm |
En az dönüş açısı | 11.6 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman S tronic |
Ön süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |